Po usunięciu wirusa windows xp się nie uruchamia dlaczego ?

Autor: Maciek Przewłoka <maciej54_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 01:14:33 MET DST

Witam ! Mam problem z uruchomieniem komputera po usuwaniu wirusów. Usuwałem
winupd.exe i twaintec.dll wyrejestrowałem twainteca z systemu komendą
regsvr32 /u twaintec.dll i potem chciałem uruchomic komputer w trybie
awaryjnym żeby wywalić z dysku ten plik twaintec.dll ale gdy klikam na nazwę
użytkownika on mi się momentalnie wylogowuje i nic nie mogę zrobić. Próbowałem
F8 i ostatnia dobra konfiguracja ale jest to samo. Jest jakiś sposób na
przywrócenie go do życia bez ponownej instalacji ?