ie60 sp1 pl

Autor: Ranger <ranger_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 23:30:11 MET DST

Witam,

coś się spierniczyło z mojom przeglądarą - nie mogę wejść na żadną stronę
www pokazuje się standardowa strona że strona jest niedostępna.
System ma max 2 tygodnie, pościągałęm większość z poprawek.
w2k pl sp4, połączenie modemowe.
zainstalowałem mozillę i tam działa normalnie. Firewall outpost - nawet
jego wyłączenie nie pomaga. Jakieś pomysły? wszystko inne działa ok.

Pozdro

- Ranger -