Re: kopiowanie ustawień nawiele komputerów

Autor: horhe <horhe_nospam_at_reklamywon_wp.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 13:20:01 MET DST

Użytkownik "Zdzisław Landowski" <codeboy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cevo30$c1h$1@opal.futuro.pl...
> a co ma piernik do wiatraka ?
> na stronie M$ jest opisane jak zmienic nr seryjny w windowsie

hmm, po tym jak mnie pani w M$ doinformowała, że jednym z warunków ważności
licencji OEM jest oryginalny nośnik CD (a mi rozpadł się na części i go
wyoutowałem..) to zacząłem się się troche stresować.. Oki zadzwoniłem do
miłej pani i tym razem nie jest juz nośnik taki niezbędny:) oraz można
sklonować tylko trzeba zmienić seriala..
Zatem dzięki za pomoc!

--
"UNIX is like a vigvam - no Windows, no Gates and an Apache inside"