Re: Zamulajacy svchost

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 00:02:33 MET DST

W wiadomości: ceu8rn$e4m$2@atlantis.news.tpi.pl,
GMN <weq@tlen.pl> napisał(a):
[...]
> [...]
[...]
> Wiec jedyny "sevice" ktory jest w tym svcchost to rpcss - Remote
> procedure call (RPC). Em... i co dalej?

Witam!

Tej usługi raczej nie uda się wyłączyć, przynajmniej normalnymi metodami i
nie jest to wskazane. Jest to ważna usługa systemowa, dodatkowo wrażliwa pod
względem bezpieczeństwa. Można sobie poczytać na temat co to jest RPC ale co
z tym zrobić to nie wiem. Może jakieś pokłosie problemów związanych z
wirusami, przed wszystkim Blaster.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski