instalator win2000PL "zapisuje ustawienia"

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 11:06:01 MET DST

witam;

nie wiem czy to jest znany problem i czy czasami
Microsoft nie rozwiazal tego w pozniejszych wersjach;
mam plytke instalacyjna windows2000 ktora jest stara;
tzn. na plytce nie ma zadnego service packa;

podczas koncowej fazy instalacji jest taki bardzo
dlugo przechodzacy pasek postepu "zapisuje ustawienia";
podczas tego paska prawie caly czas swieci sie dioda
korzystana z napedu CD; zawsze mnie to cholernie
interygowalo, po co instalator podczas operacji
"zapisywanie ustawien" czyta plytke;

wczoraj okazalo sie, ze nie mialem czasu na instalacje
systemu do konca - musialem zrestartowac komputer;
akurat byl w 30% tego paska "zapisuje ustawienia"; wiec
postanowilem dla testu wyjac plytke CD z napedu;
spodziewalem sie jakiegos ciekawego bluescreena;

a tu zaskoczenie: wolno posuwajacy sie pasek postepu
"zapisuje ustawienia", ciagle korzystajacy z plyty CD,
po wyjeciu plyty zaczal posuwac sie bardzo plynnie
i szybciutko i ani razu nie zakrzyczal, ze mu brakuje
plyty CD;

zatem pytanie: na czym polega problem??? czy to jakas
sciema ewentualnie niedorobka ze strony Microsoft??
po co instalator ciagle czytal plyte, skoro po jej
wyjeciu nie wyskoczyl zaden komunikat a instalacja
poszla spokojnie do konca ??

pzdrv;
adas;