Re: Jak wystartowac program przed zalogowaniem ??

Autor: Jacek* <jacms_cut__at_it-faq.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 10:39:54 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl>,
'Fri, 06 Aug 2004 08:45:27 +0200', napisał(a):

>Nie da rady. Jedyne procesy uruchamiane w czasie startu
>to właśnie serwisy. Może być to nawet jedno polecenie --
>jeśli zablokujesz automatyczny restart serwisu po awarii,
>to po wykonaniu polecenia proces zakończy się i nie będzie
>wcale siedział w tle.

PendMoves

D:\PendMoves>pendmoves.exe ?
PendMove v1.02
Copyright (C) 2004 Mark Russinovich
Sysinternals - wwww.sysinternals.com
No pending file rename operations registered.
D:\PendMoves>movefile ?
Movefile v1.0 - copies over an in-use file at boot time
usage: movefile [source] [dest]
Specifying an empty destination deletes the source at boot.
D:\PendMoves>

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Kiedy nie ma potrzeby podejmowania decyzji, jest potrzeba nie