Re: jak w GPO utworzyc jeden profil

Autor: Marek Lubiński <maro_at_data.plnospam>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 14:04:42 MET DST

> Jak w za pomoca GPO domena windows 2000 utworzyc jeden profil dla
> wielu
> uzytkownikow logujacych sie na tym samym komputerze, chodzi mi aby
> nic nie
> mieli poza 2-3 programy w programach ew. same skroty na pulpicie i w

> starcie
> w programach pusto ale zeby administrator mial wszystkie programy,
bo
> jak
> wycinam to z all users to wycinam tez administratrowi, a chce aby
> administrator mial to wszytko a nie mielu uzytkownicy

Ustawiasz dla All Users wszystko (skróty,usuwasz programy z menu
start), dla admina zostawiasz wszystko jak jest. W GPO ustawiasz
polisy (gpedit.msc) dla USER CONFIGURATION blokujesz co chcesz i na
koniec zabierasz dostęp adminowi do katalogu c:\winnt\system32\Group
Policy żeby nie przetważał zasad grup dla administratora i to wszystko.
 W ustawieniach User Configuration ustawiasz jeszcze żeby nie
zapisywał zmian do profilu i to wszystko.

Pozdrawiam / Kind Regards
Marek Lubiński