Re: Wyskakujace okienta IE

Autor: Krzysztof Kaspruk <kkaspruk.BEZ_at_SPAMU.zamoy.2lo.lublin.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 23:11:34 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Preś" <krzysztof.pres@egmont.pl> napisał w wiadomości
news:ceqjgu$d5o$1@news.onet.pl...
> Sprobuj poszukac jakiegos pliku html w katalogu windowsa i uruchom - jak
sie
> to wlaczy to juz wiadomo co trzeba usunac. Ja mialem plik HBAR.HTM albo
> HBAR.HTML i za kazdym otwarciem strony otwieralo sie okienko z shitem.
To nie zlikwiduje przyczyny, a tylko skutek. Jakiś tam xcvzxv.exe będzie
nadal się uruchamiał. Najlepiej kliknij start->uruchom, wpisz msconfig,
wciśnij ENTER i na ostatniej karcie wyczyść pola wyboru ze wszystkiego,
co się nie nazywa systray. Jak nie pomoże, to pewnie jakiś plugin do IE
się zainstalował.
(jeśli o divxa5 chodzi, to tego gain_tricklera zawierała edycja, która
dzięki niemu była darmowa - były 3 wersje divxa:
1. darmowa
2. profesjonalna - ceną za jej używanie były reklamy
3. profesjonalna płatna. Tak więc jak ktoś tą drugą wybiera, to niech
się potem nie dziwi).

--
Pozdrowienia
Krzysztof Kaspruk