Re: SUS i autorestart

Autor: Krzysztof Preś <krzysztof.pres_at_egmont.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 11:37:36 MET DST

tak w ogole to trzeba miec nowy szablon administracyjny wuau.adm i dodac
zamiast starego bo ten
ktory jest w systemie nie ma opcji nierestartowania systemu (przynajmniej w
win2k) - nowy trzeba
sciagnac z www microsoftu - ma dodatkowe 2 opcje.

pozdr

Użytkownik "Cezary Ambroziak" <ambrozic@cos.zbednego.poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:celtsh$2id4$1@news2.ipartners.pl...