Re: boot na dwie windy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 23:15:23 MET DST

Użytkownik "news.tpi.pl" <twj1@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cer2te$568$1@nemesis.news.tpi.pl
[...]
> chciałbym ustawic start z dysku hdc1 i mieć możliwość uruchamiania
> w2000 z dysku hda1 partycja c:\ oraz w98 z dysku hdc1.

Ciężko podać konkretne wpisy w Boot.ini - jak wiesz, używa się tu
zarówno numerka kontrolera dysków, jak i samego dysku, a ty nie
wszystkie informacje podajesz. Ale mam inną propozycję: wybierz hdc w
BIOS-ie jako pierwszy, ustaw na nim wybraną partycję jako aktywną i
uruchom po prostu ręczną naprawę W2k wybierając wszystkie trzy opcje,
tak jak to opisano w tym artykule:

"Różnice między funkcją Naprawa ręczna i Naprawa szybka w systemie
Windows 2000"
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;PL238359

Po restarcie będziesz miał prawidłowe pliki Boot.ini i Bootsect.dos,
oraz bootmanagera zapisanego na wskazanej partycji.

/odpowiadając zmień px na pl/