Re: 2 problemy z Windowsem 2003

Autor: Krzysztof Preś <krzysztof.pres_at_egmont.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 22:18:58 MET DST

co do drugiego problemu - wchodzisz do konsoli odzyskiwania. powinna byc tez
wczesniej mozliwosc uruchomienia odzyskiwania z dysku awaryjnego(czy jakos
tak):), potem podajesz ze nie masz dysku i setup instaluje pliki z plytki

co do pierwszego problemu - czy system sam przestawia date na inna ? A jak
ustawisz ja teraz z biosie to tez trzeba ja przestawiac w systemie ?

pozdr

Użytkownik "Gupik" <gupik@piasta.pl> napisał w wiadomości
problem nr. 1, Mam na dysku system windows 2003 server, po 30 dniach od
zainstalowania system zaszoł wywalać mi komunikaty że zostało 7 dni do
aktywacji systemu, po tych 7 dniach nie mogłem uruchomić komputera, więc
uruchomiłem komputer w trybie awaryjnym bez obsługi sieci, uprzedno
przestawiając zegarek w biosie na datę zainstalowania systemu i w trybie
Awaryjnym crakowałem system programikiem reset5setup.exe, i teraz mam
problem, System po uruchomieniu komputera nie jest w stanie samodzielnie
aktualnej daty, tylko uparcie pokazuje datę 29. 07. 2004r. i po każdym
odpaleniu kompa trzeba myszką ustawiać datę na bierzącą, jak rozwiązać
ten problem ??

problem nr. 2, po odpaleniu instaliki Systemu 2003 jest możliwość
naprawiania istniejącej kopii na dysku przez kliknięcie w lilterę R, mam
pytanie jak to się naprawia ?? bo u mnie wygląda to tak, Klikam R, i
komputer przechodzi w tryb teksowy, najpiew pytanie, którą koppię
systemu należy naprawić ??, klikam 1, potem pytanie nr 2, podaj hasło
Administratora, klikam Enter, i tu nie wiem o mam robić dalej, czy ktoś
tym się bawił lub wie jaki czynnośći należy potem wykonywać ?? za pomoc,
wielkie Dzieki. :)