Re: Czy Windows XP ma coś co się nazywa serwer RAS?

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 16:41:29 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Preś" <krzysztof.pres@egmont.pl> napisał w wiadomości
news:ceqrlq$qdh$1@news.onet.pl...
> A jak tworzysz nowe polaczenie w Polaczeniach sieciowych za pomoca
kreatora
> to nie ma czegos takiego jak odbieranie przychodzacych polaczen ? U mnie w
> win2k jest Accept incoming connections, nie pamietam jak jest w XP ale
> powinno byc podobnie.

Znalazłem w kreatorze.
Zrobiło 'połaczenia przychodzące'.
Szkoda że akurat teraz nie mam jak sprawdzić.

Ale, mam modem ISDN Fritz. Zainstalował on sobie różne modemy, wybrałem na
razie 'AVM ISDN RAS (PPP poprzez ISDN)' i tam nie ma żadnych ustawień co do
ilości dzwonków po jakich ma odebrać telefon.
Potestuję jak to działa jak tylko będę mógł...

Dziękuję za naprowadzenie.

Henry(k)