Re: [help] Logowanie do domeny - Nie mozna znalezc nazwy sieciowej

Autor: Mariusz Pabis <mpabis_at_us.edu.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 10:23:40 MET DST

konya98@poczta.onet.pl napisał(a):

> Witam
> mam nastepujacy (pewnie lamerski) problem:
> Zainstalowalem W2K Server z Active Directory, ktory ma byc kontrolerem domeny.
> Mam W2K prof na innym kompie, ktory ma sie logowac do tej domeny (w tej chwili
> jest czonkiem grupy roboczej. Podczas zmiany identyfikacji sieciowej wszystko
> idzie dobrze do czasu proby logowania uzytkownika do domeny - wtedy wyskakuje
> komunikat "Nie mozna znalezc nazwy sieciowej". Dodam, ze nazwe kompa jak i
> uzytkownika dodalem do ustawien serwera.
> O co chodzi ? Pls help. Z gory dzieki
>
> Maciek

Rozumiem, ze blad pojawia sie jeszcze w trakcie uzywania kreatora id.
siec., poniewaz tam sie pyta o konto usera

U mnie jest tak :

1. DNS stacji roboczej musi byc ustawiony na PDC, a przynajmniej jest
tak u mnie (domena lokalna).

2. Nie uzywam kreatora indentyfikacji sieciowej, tylko przycisk nizej
"Zmien" i tam wpisuje nazwe domeny i usera uprawnionego do podlaczenia
do domeny.