Re: hibernacja

Autor: Shield <sgra_at_poczta.usun.spam.onet.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 22:56:20 MET DST

> Co jest grane że to czasem działa a czasem na etapie "przygotowanie do
> hibernacji" komp zwisa (podobny objaw przy przechodzeniu w stan
> wstrzymania).
>
> Przeglądałem archiwum ale nie znalazłem podobnego problemu.

  U mnie tez sie to dzieje, ale w powtarzalny sposob. Jak komp jest
swiezo uruchomiony, to bez problemu moge go zahibernowac. Jesli jednak
jest po odhibernowaniu, to proba ponownej hibernacji konczy sie tym, o
czym piszesz.
Tez soecjalnie nic nie znalazle, ale wydaje mi sie, ze nie pozwala na
przejscie w tryb hibernacji ktores z urzadzen. W moim przypadku wydaje
mi sie, ze jest to problem trackballa Logitecha, ale w zasadzie jeszcze
nie sprawdzilem, bo na razie nie mam czego podpiac w zamian (a wydaje mi
sie dlatego, ze o ile dobrze pamietam takie problemy zaczely sie
pojawiac wlasnie gdy zaczalem uzywac tego urzadzenia).
Moze ktos ma podobne doswiadczenia?

--
Pzdr.
Shield.