Jak usunąć XP

Autor: Mariusz <lamariusz_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 22:33:35 MET DST

Poradzcie mi proszę jak mam usunąć system xp. Jak wejść w dos-a. Jak go
sformatować.Dodam jeszcze jedno. Jak odpalam go z włożoną dyskietką w stacji
dyskietek
to system uruchamia mi sie normalnie, nie uruchamia się DOS. Podobno trzeba
w BIOSIE przestawić aby uruchamiał sie dos po włożeniu dyskietki i ponownym
uruchomieniu kompa. Doradzcie mi co należy przestawić w biosie.