Problem z drukarka

Autor: Grzegorz <grzegorznw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 22:07:47 MET DST

Witam

Mam sobie w sieci omputer z windowsem 98se i na nim mam udostepniona
drukarke w sieci HP1200, oraz pare katalogow.
Komputery w sieci na ktorych jest windows 98 widza i drukuja z tej
drukarki bez problemow oraz moga kozystac z udostepninych katalogow.
Niestety ale komputery w sieci z Windowsem-XP nie widza wogole drukarki
oraz po kliknieciu na tym komputerze (aby sie dostac do udostepnionych
katalogiw) pokazuje sie ze komputera nie ma w sieci albo ze nie ma
uprawnien do przegladania - ale przeciez w Win98 nie ustawia sie zadnych
uprawnien a jeszcze do 2 dni temu wszystko dzialalo i nagle z dnia na
dzien przestalo dzialac na XP.

Ktos sie moze orientuje co sie moglo stac bo mi juz rece opadaja

Dzieki za pomoc