komputery grupy roboczej - problem z eksploracjš

Autor: Tomek <coolturysta_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 14:36:44 MET DST

Witam.Wchodzę po kolei: Mój komputer,moje miejsca sieciowe i klikam na
wyświetl komputery grupy roboczej.Niestety program przestaje
odpowiadać i wyskakuje komunikat,że dostęp nie jest możliwy.Dodam,że
wcześniej wszystko było w porządku.Poszperałem w archiwum i znalazłem
identyczne problemy,niestety bez konkretnego wyjaśnienia co może być
tego przyczyną.Problem mogę śmiało rozwiązać tworząc skróty z numerem
IP każdego użytkownika sieci i bez problemu mogę się z nimi łączyć
taką drogą,ale czy nie jest to utrudnianie sobie życia?I jeszcze jedna
sprawa.Wcześniej mogłem łączyć się bez problemu z FTP przez Total
Commander'a.Teraz niedość,że firewall w kółko pyta się o dopuszczenie
aplikacji alg.exe to dodatkowo mogę połączyć się tylko z zaznaczoną
opcją passiv.W sumie są gotowe rozwiązania i problemy znikają,ale
ciekawi mnie dlaczego wcześniej wszystko było w porządku,a teraz się
pokręciło.Dodam,że 2 tyg temu męczyłem się z usunięciem jakiegoś
wrednego sassera.Ale wątpię,żeby to on namieszał...