Re: monitorowanie AD

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 10:25:42 MET DST

On Tue, 03 Aug 2004 09:16:50 +0200, Marek Lubiński wrote:

> Witam, czy jest jakiś sposób żeby monitorować kto/kiedy logował się do
> domeny (jakieś dokładne dane - login, z którego komputera, itp). Oraz
> chciałbym wiedzieć czy jest jakieś narzędzie (może być płatne) które
> sprawdzałoby "pracę/aktywność" Active Directory (coś na styl sniffera
> dla AD)?
> Z góry dziękuję za wszelkie pomysły :-)
>

> Pozdrawiam / Kind Regards
> Marek Lubiński

Moim zdaniem mógłbyś zaprząc do pracy ADSI
(http://www.microsoft.com/windows2000/techinfo/howitworks/activedirectory/adsilinks.asp)
i oprogramować to w wybranym przez siebie języku. Swego czasu pracując w
jednym z banków zrobiłem sobie "portalik" w ASP który mi wyświetlał
interesujące mnie dane z AD.

--
Pozdrawiam
Piotrek