Re: terminal server na w2k3 - szybkosc dzialania...

Autor: Marcin Łukasik <dino_at_gv.edu.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 23:00:48 MET DST

Użytkownik "mosciak" <mosciak@mosciak.it-net.pl> napisał w wiadomości
news:cem7j4$5a$1@opal.futuro.pl...
> witam
>
> jak to jest z ta szybkoscia dzialania uslug terminalowych na w2k3? narazie
> po miesiacu testowania moge tylko stwierdzic ze uzywac sie tego nie da...
> porownaniu do w2k jest to wrecz nie do przyjecia...

Mam do czynienia z 8 terminal serwerami na win2003, na ktorych przez caly
dzien srednio pracuje ponad 50 osob na kazdym TS. Wszyscy pracuja na
aplikacji, ktora jest zainstalowana na TS. Jako klienci pracuja wszystkie
rodzaje Wind (98,Me,2000, XP), klienci lacza sie z calej Polski laczami o
roznaj przepustowosci (od 64 kb\s do 2Mb\s). Oprocz tego czasem zdaza mi
sie pracowac na tych terminalach po VPN-ie i jak dotad nie mozna doczepic
sie do szybkosci dzialania samych uslug terminalowych. Czasem zdazaja sie
wieksze opoznienia ale jest to zwiazane z zapchaniem laczy. Wczesniej ta
sama 'konfiguracja' dzialala na TS odpalonych na Win2000 i nie
zaobserwowalem spadku szybkosci po przejsciu na Win2003.

Pozdrawiam
Marcin