Ograniczenie pasma dla IIS ftp

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 21:42:05 MET DST

Jest jakiś prosty sposób ograniczenia pasma zajmowanego przez usługę
ftp IIS'a 5.0? Ludziki jak się przyssą, to zajmują mi całe pasmo i
reszta usług zaczyna się wlec :-(.
Co prawda w globalnych ustawieniach IIS'a można teoretycznie
ograniczyć pasmo zajmowane przez jego serwisy, ale jakoś nie
zauważyłem, żeby to działało.
A może znacie jakiś freeware'owy serwer ftp, na którym można by
ograniczyć pasmo dla grupy (np. żeby wszyscy podłaczeni jako anonymous
nie zajmowali więcej jak 512Kb). Wszystkie które znalazłem,
ograniczają per session ale to nie jest zbyt eleganckie rozwiązanie.

--
Pozdrawiam
  Bartek