Klopot z wielkoscia dysków w Disk Administartor

Autor: Piotr K. <dziejek7_at_2com.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 14:33:20 MET DST

Oto mój problem:
Jest sobie stary WinNT 4 Serwer.
Chciałem wymienić dyski, bo już trochę się napracowały.
Pierwszy dysk (1 partycja - system, 2 partycja - dane) - wymieniłem bez
problemów (image "disk to disk" w tym przypadku programem Ghostpe).
Kolejne dwa dyski zawierały dane i pracowały równolegle (Mirror).
Postąpiłem tak samo jak z pierwszym, ale w Disk Administartor widać je jako
8GB.
Wszystkie nowe dyski to 40GB z ustawioną zworką na 32GB, bo serwer ma starą
płytę.
Pierwszy dysk jest widziany w Disk Administartor poprawnie.

O co tu chodzi?

Piotr K.