NT, XP i brak dostępu do HDD

Autor: Miki <mikpo_at_wp.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 13:08:49 MET DST

Witam
Taka sytuacja:
Dysk 30GB, Laptop Dell C640
Było sobie XP na NTFS (11 GB), druga partycja na FAT32.
Potrzebny mi był NT, więc PatritionMagic 7 wywaliłem drugą
partycję i ustawiłem 2 GB NTFS (reszta wolna).
Zapuściłem instalkę NT (bez SP), doszło do określania dysku
- i okazało się że 2 GB jest za duży...? Uruchomiłem ponownie
i XP zaczeło botować, po czym ekran na niebieski - brak
dostępu do dysku.... Tryb awaryjny - to samo.
PM 7 po uruchomieniu z CD pokazuje jakiś numerek i się wywala.
Nie zależy mi na danych, ale jak odzyskać dostęp do dysku i
postawić XP na nogi?

TIA
Miki