Re: pscp i "using SFTP"

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 07:25:30 MET DST

On 2 Aug 2004 07:03:26 +0200, slawekc wrote:

> Katalog docelowy ma być katalogiem głównym użytkownika.

Miło byłoby gdybyś ten katalog wyspecyfikował jednak w SCP. Nie wiem czy
SCP ma "świadomość" że chcesz się dostać do katalogu użytkownika - wg mnie
nie zaszkodzi podanie explicite katalogu docelowego (np. /tmp)

> Dzięki za wskazówki.
> Niestety jak nie mogłem przekopiować tak nadal nie mogę. Najdziwniejsze jest,
> że na inne serwery mogę kopiować bez problemu. Być może, konfiguracja serwera,
> na który usiłuję skopiować plik nie pozwala używać SFTP. No właśnie, skąd
> bierze się teskt "Using SFTP" skoro użuwam klienta SCP?
>
> slawekc

Sprawdź ustawienia serwera SSH - jeśli tam coś jest niestandardowo
ustawione to być może stąd się biorą te problemy.

A co do SFTP i SCP to protokoły te powinny być bez problemów obsługiwane
przez serwer SSH - tym bym się zbytnio nie przejmował.

--
Pozdrawiam
Piotrek