Re: LSA Shell

Autor: Sebastian Matuszczyk <lawrance_at_poczta.bez.tego.onet.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 21:11:06 MET DST

idzik23 napisał(a):
> Mam system operacyjny Windows XP (4rech użytkowników na tym samym kompie). Po
> przyłączeniu się do sieci lokalnej z internetem pojawia się co pewien czas
> błąd LSA Shell (Export Version) i następuje odliczanie do zamknięcia systemu
> (zamykanie pliku lsass.exe), po czym system restartuje. Ta sytuacja zdarza się
> dość często. Nie wiem co mam robić, niech ktoś mi coś poradzi.

Twoim problemem jest wirus sasser.
Szczepionki na wszelkie wirusy znajdziesz tu:
http://www.pogotovie.pl/tools.php
Po bezpłatnej rejestracji możesz pobrac wszystkie.
Mają wielkość 1.44 MB by zmieścić się na dyskietce i z zabezpieczonej
dyskietki wyleczyć kompa.

Zainstaluj sobie też Zone Alarm. Darmowy firewall. Znajdziesz go tu:
http://www.zonelabs.com/store/content/home.jsp
Darmowa rejestracja i jesteś zabezpieczony.
Do tego antywirus np. AVG Free ze strony:
http://www.grisoft.com/us/us_index.php
Działa w tle, pobiera nowe bazy informacji o wirusach, chroni komputer i
e-mail.
Na koniec darmowy program do zwalczania dialerów i szpiegów i do ochrony
komputera przed zmianą strony startowej IE. To jest Spybot - Search &
Destroy 1.3
http://beam.to/spybotsd
Sprawdź nim swój komputer, usuń problemy i użyj opcji "uodparnianie"
Na początek wybierz z menu język i ustaw polski

Powodzenia

Seba

P.S.
Teraz czują się państwo czysto, sucho i bezpiecznie :)

= Medico, non est crimen perforare hymen. =
=       lawrance[@]poczta.onet.pl         =