Re: automatyzacja zadan -- co najlepsze

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 19:47:46 MET DST

On Sun, 01 Aug 2004 19:36:09 +0200, Tomasz Onyszko wrote:

> Nie wiem do czego to potrzebujesz ale do takich celow sluzy rozny soft
> do testowania aplikacji - ja korzystalem z Rational Robot, tanie to to
> niestety nie jest

Można to zrobić też przez skrypty Windows. W WSH jest funkcja SendKeys
(przypisana m.in. do obiektu WScript.Shell), która umożliwia wysłanie do
określonej aplikacji Windows sekwencji klawiszy. Może być problem z
"buttonami" - o ile można je "nacisnąć" za pomocą np ALT-literka to przy
pomocy SendKeys też można to oprogramować.

--
Pozdrawiam
Piotrek