Re: Outlook Express - kilka kont mailowych ??

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 15:53:05 MET DST

Użytkownik "Piotr Pitucha" <piotrpitucha@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cbu982$qac$1@atlantis.news.tpi.pl
> Słabo znam Outlocka, używam tylko do list dyskusyjnych, ale czy nie
> wystarczy
> Plik
> Tożsamość
> ?? to powinno załatwić sprawę

Tak, oczywiście. Zasugerowałem się warunkiem uzyskania jednoczesnego
dostępu do kilku kont - o co pytający wcale nie prosił ;-).

BTW IMAP to znakomity protokół - bardzo szybki, odporny na ew. błędy w
transmisji, pozwala na filtrację poczty po stronie serwera... ja się już
dawno na niego przestawiłem. A o czym niewiele osób wie, wielu dostawców
poczty oferuje dostęp do poczty poprzez IMAP, np. TPSA w ramach
Neostrady. Zaś OE pracuje z IMAP koncertowo, czego nie da się powiedzieć
np. o Kurierze Poczty z Mozilli...

/odpowiadając zmień px na pl/