Re: DOS pod XP

Autor: Piotr Pitucha <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 08:03:23 MET DST

Dziękuję, pomogła zmiana bufora ekranu na 80x25, plus oczywiście pełny ekran
i uruchom zmaksymalizowany, ale tak dla jasności mam jedno pytanie
teoretyczne i jedno konkretne:
- gdzie w XP wisujemy deklaracje typu mode con: lines=25 ?
- do pełni szczęścia brakuje mi sensownej obsługi drukarki igłowej do zadań
DOS, drukarka zwalnia mi niemiłosiernie, po wydrukowaniu kawałka strony
staje na kilkanaście sekund, na dodatek w chwili gdy nie drukuje, blokuje
dostęp do sieci innym komputerom, drukarka jest podłączona lokalnie i nie
jest udostępniana