mini mirror windows update

Autor: k <nara_at_spamerom.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 00:19:10 MET DST

witam,
administruje kilkoma sieciami LAN.
w nich to jest duzo duzo ludziow z windowsami - a zatem czesto korzystaja
ze stron windows update.
Od razu mowie ze w sprawach windowsow nie jestem "specem".

Moje pytanie: chcac odciazyc swoje lacza oraz sciagnac tych kilkuset
wyjadaczy z lacz MSu chcialbym wrzucic gdzies na swoim lanowym serwerze
updaty ktore sa sciagane srednio kilka razy na dzien (gdy ktos reinstaluje
system itp.)

Ma ktos jakis pomysl ? lub info do kogo sie zwrocic ?
Nie mam bladego pojecia jak to zrobic - poza pomyslem aby sciagnac te
exe'ki i wsadzic je gdzies na www u siebie. Ale ktore kto ma instalowac ?
ktore sa potrzebne ktore nie ? nie wiem :(

Prosze o pomoc i z gory dziekuje.

--
k.