Problem z XP

Autor: Marcin Nowak <a.m.nowak1_at_gazeta.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 21:18:32 MET DST

Witam serdecznie.
Mam dość poważny problem. Zainstalowałem Win XP Prof. Przeglądając strony
WWW wszystko jest OK jednak kiedy zamykam IE następuje zresetowanie
komputera. Wyskakuje niebieski ekran gdzie pisze coś o zrzucie pamięci
fizycznej na dysk i po ok minucie komputer się resetuje. Wirusa raczej nie
mam ponieważ przed godziną formatowałem cały dysk a jedyną stroną którą
odwiedzałem była strona RMF-u (więcej nie zdążyłem).
Proszę o pomoc może to wina zbyt małej ilości wolnego miejsca na dysku (ok.
1,5 GB wolnego) Cały to aż 6 GB :).
Proszę pomóżcie ponieważ jeśli to będzie konieczne to zakup dysku mnie nie
ominie.
Dziękuje i pozdrawiam