Problem z instalatorem Windows

Autor: JacekP <jpatka_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 19:11:24 MET DST

Problem jest w zasadzie znany, ale rozwiązania nie skutkują. Stawiam W-2000
i instaluje np. pakiet biurowy. Instalator rusza. Jest OK. Dodaje SP-2 lub
wyżej i kicha. Instalator nie rusza bo wyskakuje bład nr 1719. Wykonuje
poprawki jak na stronie Windows, ale nie pomaga. Instalator już jest w
wersji 2.0, więc mi na koniec wyskakuje, że usługa jest w systemie i nic
nie mogę więcej zrobić. Wszystko co w czasie instalacji potrzebuje
instalatora windows nie daje sie zainstalowac. Ale jesli postawie w2k bez
sp-2. jest OK. tylko, ze czesc uaktualnien nie wchodzi i system jest
dziurawy jak sito. W rejestrach sciezki sa prawidlowe, wiec gdzie szukac
rozwiazania? Kompy to w miare nowe maszyny. Bez rewelacji, ale do zabytkow
nie naleza. XP chodzi jak trzeba. Siec ma byc na 2000-licencja, wiec nie da
sie zakombinowac. Napewno jest rozwiazanie tylko wskazcie miejsce w sieci.
Z gory serdecznie dziekuje. Jacek