Re: Jak sie pozbyc hijacka ?

Autor: Jacek* <jacms_cut__at_it-faq.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 15:32:15 MET DST

"pluton" <zielonadupa@poczta.onet.pl>,
'Tue, 29 Jun 2004 14:10:59 +0200', napisał(a):

>to taki adware, ktory przekierowuje polaczenia
>internetowe.

Myslalem, ze ukonkretnisz wypowiedz. Nie udalo sie. ;)
Adware to z reguly spyware dodawany do programu (tez zwanego w zwiazku
z 'dodatkiem' adware), a hijack kojarzy mi sie z session hijacking
zwanego spoofingiem lub czescia nazwy programu raportujacego
(HijackThis), zas przekierowanie polaczenia zalatwia dialer.
Przy braku konkretnych informacji trudno pomoc.

>piszesz np. www.ostre_porno.com a tu ci sie wciska
>www.radiomaryja.de

Mi tam nie wlazi, ale przeczytaj opis CWS na stronie
http://www.spywareinfo.com/~merijn/cwschronicles.html. Jezeli objawy
zgadzaja sie to sa tam narzedzia do usuniecia problemu.

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
...straszna tu nuda jak nie jakies ogloszenia to jakas beznadzieja o dupie