win2003 serwer

Autor: jm <jamu75_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 07:48:26 MET DST

Mam serwer 2003 . Ponieważ nigdy nie miałem do czynienia z takim serwerem
najcześciej działałem na novell wiec może moje pyanie bedę bardzo proste ale
ja nie znam odpowiedzi na nie stąd szukam porady na tej grupie bo wiem że
tu ludzie sie znają. Na początek mam dwa problemy.:
1. Załozyłem domenę i chcę sie do niej zalogować . na stacji roboczej jest
win xp pro . Wszystko jest ok komputer loguje się do domeny ale za każdym
razem trwa to bardzo długo, komputer pokazuje komunikat że ładuje ustawienia
osobiste i po ok 5 min dopiero sie loguje.
2. Jak mapować dyski w tym systemie. Czytałem coś o login skryptach ale jak
je tworzyć i gdzie je uruchamiać?
pozdrawiam