Re: jakie laty na xp?

Autor: PK <1_at_1.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 23:28:05 MET DST

Dnia Mon, 21 Jun 2004 07:20:35 +0200, Andrzej_K <nie_podaje@no.spam.pl>
napisał:

> User "PK" <1@1.pl> napisał(a)
> w news'ie: news:opr9wu14b0yg4zwa@pk

> Zdaje się, że ślepy nie jestem, ale w "Zobacz też"
> jest tylko - "Windows Update - informacje"

  Ooooo?!? Nie wiem jak u ciebie ale u mnie jest jeszcze coś takiego jak:

Spersonalizuj witrynę Windows Update -> Zaznacz tego "Ptaszka" ;-) i
powinno ci się pojawić w Zobacz też ->Wykaz witryn Windows Update ->
kliknij i pojawi się coś takiego:

- Znajdź aktualizacje dla systemów operacyjnych Microsoft Windows
- Znajdź aktualizacje sterowników dla urządzeń sprzętowych

Wybierasz sofcik z listy potem wersje językową może jeszcze ścieżkę i
ściągasz na HDD to co potrzebujesz.

Powodzenia!

PK