Re: Program do PIT-ów

Autor: Marek Janaszewski /USUN_TO. z adresu!/ <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 17:02:43 MET DST

W wiadomości: 40DDCD5F.8020206@wp.pl,
IronBone <iron.bone@wp.pl> napisał(a):
> www.elfin.pl
[...]

Witam!

Dzięki, miałem do czynienia już z ich programem dołączonym do gazety. Jeśli
na stronie uda mi się znaleźć wersje Trial to wiele będę mógł sprawdzić ich
płatne produkty. Na razie ma problem z Internetem :-(

Natomiast chciałem się spytać Ciebie na temat dostarczania przez nich zmian
czy aktualizacji. Kwestie finansowe odszukam na stronie, chodzi o
doświadczenie. Jak się wyrabiają przy zmianie przepisów.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski