Re: Co mi sie dzieje w OE 6.0 ???

Autor: > <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 02:52:39 MET DST

In article <cbn90g$9i1$1@atlantis.news.tpi.pl>, tomek_35_@wp.pl says...

> Hm no ale na marginesie to MS zło=3Fliwie zablokował to dla opery,
> a poza tym to mam licencjonowany win oczywi=3Fcie i =3Fci=3Fgn=3Fłem wszystkie
> możliwe pakiety poprawek, to chyba OE też już jest załatany ?

właśnie tylko do update'a warto trzymać IE... co do patchy, to instaluj
wszystkie krytyczne (jest ich b. dużo) i warto wsiorbać nowe sterowniki
oraz niektóre poprawki - np. ulepszające pracę jakiejś aplikacji, ale
nie uwzględnione jako krytyczne (może to być np. poprawka w obsłudze
klawiatury itp.). Sugeruję otworzyć stronę update MS i w wyszukiwarce
wpisać nazwę programu... jak wyskoczą linki, to wciskaj i pobieraj
odpowiednią wersję językową...

--
Jack in the Box ~ Number 7
(Bacon Ultimate Cheese Burger)