Re: win 2003 ser mail server

Autor: > <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 00:17:18 MET DST

In article <cbket4$kv0$1@atlantis.news.tpi.pl>, robert@inter-com.pl
says...
> witam wszystkich
> chcę mieć server mailowy na win 2003 i mam problem z smtp'em - komunikat:
> can't relay your massage
> nie wiem czy co=3F z chrzaniłem czy neostrada ma zablokowany port 25. czy kto=3F
> wiejak to sprawdzić?

hmmm... właściwie nie jestem przypierdalaczem, ale skoro zabierasz się
za taki system i nie wiesz jak sprawdzić czy smtp jest otwarte i jak
zeskanować porty ;) to może daj sobie spokój... serio, nie jestem
złośliwy. Jeżeli nie potrafisz przeczytać dokumentacji jednej z usług,
nie mówiąc o banalnym sprawdzeniu portu, to po kiego grzyba ładujesz się
w W2003? :/

--
Jack in the Box ~ Number 7
(Bacon Ultimate Cheese Burger)