Re: AD i identyczna domena wew i zew

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 19:23:06 MET DST

sasha wrote:

> Witam,
> Czy wymagane jest, by wpis w DNS'ie - domena.pl wskazywał na kontroler
> domeny???
> Planowałem wprowadzić lokalną domenę identyczną z zewnętrzną, ale trochę
> komplikuje mi to zadanie, gdyż do tej pory adres http://domena.pl/ wskazywał
> na serwer www, a po wprowadzeniu AD w wewnątrz sieci adres ten wskazuje na
> serwer pełniący funkcje kontrolera domeny. Nawet po ręcznych zmianach w
> DNSie adres ten się "regeneruje się", więc podejrzewam, że jest niezbędny.
> [...]
http://www.w2k.pl/tech/w2k_ad2.html
http://www.w2k.pl/tech/dns_forward.html

wymagane jest - bedziesz msuial utryzmywac dwa odrebne serwery DNS,
jeden dla internetu i jeden dla domeny. W tym dla domeny bedizessz
musial niektore wpisy recznie wykonac i utryzmywac - takie to wady
takiego rozwiazania

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl