mapowanie katalogu na inny katalog

Autor: Grzegorz Skowron-Moszkowicz <grzegorz-grupy_at_totrzebawywalic.gazeta.i.to.tez.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 00:02:01 MET DST

Witam

Mam kilka partycji. Załóżmy, że na E:\photo\ mam kilkanaście podkatalogów w
których są zdjęcia. Część z tych katalogów chcę udostępnić na stronie WWW.
Trick polega na tym, że nie chcę ich ani przekopiowywać, ani przenosić na
dysk D:\htdocs\galeria\photo

Czy jest możliwość wykonania takiego tricku by np:

katalog

E:\photo\mazury2004\

był widziany jako

D:\htdocs\galeria\albums\mazury2004\

choć tak na prawdę byłby to tylko jakiegoś rodzaju skrót. Ważne by było to
widziane jako katalog a nie jako skrtót. Skrót fajnie działa w Windows, ale
PHP ani CMD sobie z tym nie radzi

czy jest jakieś rozwiązanie

Pzdrawiam

Grzegorz