Re: Ghost 7.5 i partycje

Autor: lendo <lendo_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 20:27:31 MET DST

Nie jestem jeszcze expertem ale ostatnio troche sie bawilem Ghostem.
Co do meritum to wlasnie o to chodzi ze robisz obraz systemu dzialajacego i
to zdalnie!
Trzeba tylko zainstalowac klienta ( opcja Client install)
na koncówkach a potem w Taskach wybierasz "create image task"
Gorzej jak chcesz klonowac instalacje na wiele komputerow ( gorzej bo jesli
nie masz licencji XP korporacyjnych to trzeba zmieniac numerki pozaty terz
SID)