Edycja i sterowanie uruchamianiem procesów

Autor: lendo <lendo_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 19:06:07 MET DST

Witam ponownie* .
Jak moge zablokowac (lub sterować uruchamianiem) procesów w instalacji
Win2000 (Srv) majac dostep do dysku i rejestrów ale nie mogac go uruchomic
( tzn tej instalacji).

* Ponownie bo moje pytanie jest skutkiem braku rozwiazania problemu
opisanego w poprzednim mailu.Jednak chodzi mi o ewentualny inny sposob
rozwiazania problemu niemozliwosci zalogowania sie.