Niedokonczona instalacja SP4 WinNT ADv

Autor: lendo <lendo_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 17:48:06 MET DST

Witam,
Czy moze ktos moze mi pomoc dostac sie do serwera.
Podczas update ( przez winupdate...) i instalacji SP4 server sie
zrestartował ( znalazlem odmiane Sassera w sieci i tp prawdopodobnie przez
niego)
Teraz komputer "wstaje" tzn mam niebieski ekran startowy potem pojawia sie
uslugi terminalowe jest komunikat "system zajęty - sprobuj pozniej").
W safe mode jest to samo
Telnet jest wylaczony nie wiem jeszcze jak moglbym sie do niego podlaczyc ?