Re: Dziwny problem z IIS 5.1

Autor: Marek Janaszewski /USUN_TO. z adresu!/ <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 16:40:35 MET DST

W wiadomości: cbekcr$6hq$1@nemesis.news.tpi.pl,
Paweł Goleń <p_golen@ks.onet.pl> napisał(a):

> Tak i nie. Rzeczywiście sasser atakuje lsass.exe, choć nie do końca
> to, co z nim robi bym nazwał "zawieszeniem".

Witam!

Chodzi o Buffer Overflow? Chyba po takiej operacji proces nie wraca do
swojej normalnej ścieżki wykonania. Jaki jest objawi sasser od strony
użytkownika, bo jeszcze nie miałem (nie)przyjemności.

Jeśli chodzi o port 445, o ile wiem to jest SMB. U mnie nie jest on
przypisany do kontentego procesu tylko występuje jako "SYSTEM". Czyli atak
sassera na lsass.exe musi być jakiś pośredni, skoro nie atakuje portów przez
nią otwartych.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski