windows 200 serwer - nie ma go w okolicy..

Autor: serwan <serwan_at_skasuj.il.pw.edu.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 16:17:13 MET DST

witam,
mam komputer w 200 srv (dc) i.. komputery w domenie go nie widza;
wpisanie w linii 'run' polcenia '\\nazwa' powoduje ze:
- jezeli z komputera spoza domeny - pojawia sie monit user/pass, po
czym jezeli user/pass sa bledne - prosba o user/pass pojawia sie na
nowo; jezeli user/pass sa ok. pojawia sie komunikat jak dla komp. z
domeny
- jezeli komp. jest z domeny - pojawia sie "\\nazwa network name
cannot be found"

w logach zadnych newsow; skaner mks'a nie wykazal robactwa. co
ciekwae, jezeli na samym kontrloerze zrobie operacje jak w pierwszym z
dwoch punktow powyzej, to pojawi mi sie piekny listing zasobow
udostepnionych..

proby mapowania dyskow po nazwie komputera nie dzialaja, ale po ip - i
owszem, niestety juz mapowanie drukarek nie dziala ani po ip ani po
nazwie. uprzedajac pytanie - mam dwa dnsy w sieci, probowalem ustawic
jako primary najpierw jeden potem drugi - efekt jest ten sam..

ktos ma jakies pomysly?.. moje sie wyczerpuja..
pozdrawiam
serwan