Re: Dziwny problem z IIS 5.1

Autor: Marek Janaszewski /USUN_TO. z adresu!/ <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 14:06:34 MET DST

W wiadomości: cbea3k$euv$1@inews.gazeta.pl,
Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał(a):

> no to szybko trzeba przepisac LSASS i implementacje kilku protokolow
> zeby do tego pasowalo
>
> <cytat>
> 500 ISAKMP.
> IKE, Internet Key Exchange.
> </cytat>

Witam!

Przecież sobie tego nie wymyśliłem.

Może małe uporządkowanie lsass.exe to proces, proces ten odpala trzy usługi
IPSEC, Magazyn chroniony, Menadżer kont zabezpieczeń. Przynajmniej tak jest
u mnie. Proces ten także otwiera port 500, u mnie jest to jedyny port, który
otwiera. Także wszystko w porządku za ISAKMP odpowiada właśnie LSASS. Czy
jest on atakowany przez ten port chyba inna sprawa. Zamknięcie usługi IPSEC
powoduje, że prosec lsass.exe zamyka port 500.

Jeśli błądzę to proszę o sprostowane.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski