Re: Windonws 2000 ma skleroze?

Autor: Michal Kwiatkowski <mikeskil_at_polbox.odspamiacz.com>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 11:47:46 MET DST

Tomasz Onyszko wrote:

> prawde mowiac - to nie jest normalne zachowanie sie systemu i wskazuje
> IMO na jego lekka destabilizacje.
> Na te kilkaset Windowsow ktorymi sie zajmowalem / zajmuje to na zadnym
> nie wystepowaly takie problemy.

Ja się raz spotkałem - ale z sieciówką Intela. Polega to na tym, że
sterowniki Intela pro_100* są teoretycznie zgodne w dół i w górę - ale to
teoria. W praktyce bywa różnie, szczególnie ze sterami dostarcznymi z
Windows. Moja rada jest taka; wyjmij/wyłącz w BIOS sieciówkę, wyczyść
\winnt\Driver cache i rejestr, włącz sieciówkę i zainstaluj sterowniki od
_konretnie_ tego modelu (jak będzie posuwał Windowsowe to na siłę "z
palca"). U mnie pomogło.

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski