Re: przeniesienie na nowy dysk win xp / win 98

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 07:56:41 MET DST

Użytkownik "Beniamin"
<beniamin@SPROBUJ.CHAMIE.SPAMOWAC.MOJA.SIEC.astercity.net> napisał w
wiadomości news:cbaclj$v4m$1@mamut.aster.pl
[...]
> Dziękuję bardzo za informację.
>
> Niestety w wybranym przeze mnie na zakupy dniu nie było maxtorów dla
> mnie, więc wybrałem WD :/, a wstępne poszukiwania takiego narzędzia
> na stronie wdc nie przyniosły rezultatu, póki co spróbuję
> http://www.sysresccd.org/

A więc nieuważnie szukałeś:

Data Lifeguard Tools V. 11.0 http://support.wdc.com/download/index.asp
New features:
[...]
Improved drive to drive copy capability
(Windows version) Will work with Windows 2000 SP3 and Windows XP SP1 to
overcome the 137GB barrier without the need for a controller card

/odpowiadając zmień px na pl/