Re: Ja z pytaniem o camere internetowa...

Autor: Jan Bartnik <jasko_bartnik_at_op.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 07:51:03 MET DST

Wed, 23 Jun 2004 01:45:05 +0200, Tomasz Onyszko :

> NTG - na stronie producenta lub w Helpie
>
> oprocz tego www.google.com i temat streamingu sie pojawia w okienku
> zapytania

Jeszcze kwestia skad do kad ma byc ten obraz przesylany non stop. Z
otoczenia do matrycy jest przekazywany non stop wiec nie wiem czego tu sie
czepiac ... strumieniowo nawet. Na odcinku matryca-kabelUSB jest juz gorsza
sprawa ale czesc kamer obsluguje tzw. overflow (jesli podlaczasz analogowa
kamere przez tuner telewizyjny do
kompa/magnetowidu/mikrofalowki/czegokolwiek to (o ile nie masz kamery DV
lub cyfrowej) na 95% bedzie mozliwosc overflow'u). Przekazanie po kablu USB
lub innym przez ktory laczysz sie z odbiornikiem : kup jak najlepszy z
wszelkimi mozliwymi ekranami, bajerami i czym tam jeszcze - porzadny kabel
USB ma dlugosc 25 cm i kosztuje kolo 1000 zet (jesli chcemy sie cieszyc
dobra jakoscia obrazu przy ciaglym przeplywie danych nie mozemy sobie
pozwolic na straty). Pozniej to juz tylko google i instrukcja obslugi
oprogramowania/tunera/kamery ... zaleznie od sprzetu.