Microsoft Loopback Adapter

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa <spam_goes_here_at_takeda.tk>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 03:57:48 MET DST

Tak jak tutaj
(http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;236869) pisali
zainstalowałem sobie Microsoft Loopback Adapter.
Ustawiłem sobie adres IP 10.10.10.10, niestety adapter nie odpowiada na
ping, restartowałem komputer i nic.

Wie ktoś może dlaczego to jest?

Co chciałem zrobić, to po praktykować sobie stawianie VPN'u, loopback
miałby symulować sieci które łączyłbym ze sobą, ale jak mogę zrobić takie
testy, gdy nie mogę nawet pingnąć loopback lokalnie na komputerze.

Czy takie zachowanie jakie mam jest normalne? Może ktoś ma inny pomysł jak
bym mógł przetestować czy poprawnie połączyłem przez VPN dwa komputery
które mają pseudo sieci LAN.

Dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

--
takeda@IRCnet.EFnet, ICQ# 15827691, TLEN: taked4