Brama domyślna

Autor: Leon <eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 02:30:43 MET DST

 Witam
Na wstępie piszę, że przeglądałem grupę i wiem, że temat był już
poruszany - jednak nie znalazłem odpowiedzi. Otóż chodzi mi o to w jaki
sposób zmienić domyślną bramę? System to Win2003 Serwer, z dwiema
kartami sieciowymi. Wszystkie pingi (tracert) wychodzą nie przez tą
bramę przez którą bym chciał. Wiem, że jest to polecenie route jednak
nie wiem jakie wydać polecenie by to zmienił. Czy ktoś mógłby pomóc?

--
Pozdrawiam
Leon