Licencja na np 6 m-cy na Windows 2000 Serwer

Autor: Dariusz Nowak <dario_wori_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 00:43:53 MET DST

Witam - słyszałem,że w jakiejś gazecie był dokładany Windows 2000 Serwer z
licencją do testów na pół roku - było to około 2002 roku - Czy może być to
prawdą ?? Zgrzebałem strony czasopism CHIP, IDG, Computer World ale nie
natrafiłem na coś takiego - Nie powiem byłaby to ciekawa sprawa . Czy może
ktoś z Was coś takiego używa ??? Pozdrawiam Dariusz Nowak